Campus Warsaw powstał dwa lata temu, a jego inicjatorem był znany na całym świecie Google. Jednak całkiem niedawno zaszły tam naprawdę niemałe zmiany. Po otwarciu całkiem nowego budynku na terenie campusu, automatycznie zwiększyła się przestrzeń dostępna dla jego potencjalnych odbiorców. Co najważniejsze powstały również nowe programy stworzone idealnie pod start-upy.

– Nowy budynek otworyliśmy miesiąc temu. Jest to dwa razy większa przestrzeń i będziemy działać już w innym modelu. Będziemy chcieli dużo mocniej partycypować w sukcesie start-upów poprzez otwarcie takich programów jak Campus Residency czy Launchpad Start. Wybieramy 10 start-upów do każdego naboru i poprzez tego rodzaju programy będziemy wspierać bezpośrednio ich sukces – tłumaczy Rafał Plutecki.

Campus Warsaw za główny cel postawił sobie promowanie i wspomaganie polskich przedsiębiorców. Chociaż ku zdziwieniu aż 18 procent społeczności Campus Warsaw pochodzi z innych krajów. Jednak wszystkich start-upowców, polskich czy zagranicznych łączy jedna, dosyć ważna rzecz – technologia.

– Przede wszystkim chcemy wspierać przedsiębiorczość, jeżeli chodzi o tę technologiczną część, start-upową część tego, co możemy zrobić dzięki technologiom. Wiemy, że przedsiębiorczość jest takim sposobem na pozytywną zmianę wielu rzeczy w Polsce i na świecie, więc mamy nadzieję, że ta przedsiębiorczość będzie budować nowe miejsca pracy, powodować, że nasz kraj będzie jeszcze bardziej konkurencyjny – wyjaśnia Rafał Plutecki.

Źródło: https://www.forbes.pl/

Kamil Słabiński

Dyrektor operacyjny

aktywnamarka.pl